Kasım 18, 2012

sordum/bilemedim.

insan yazı yazmaktan neden vazgeçer hem de karşısındakini buna delicesine özendirmişken? 
ne olabilir ki bir kişinin cümlelerini saklamasına sebep? 
çok mu yalnız hissediyordur kendini? ama yalnızlıktan da beslenmez mi hikayeler çoğu kez? 
eksik bir şey mi vardır? eksiğin boşluğunu biraz için doldurmak için değil midir kaleme her dokunuş?
başka şehirlerde anakara sokaklarını mı arar gözler? o sokaklarını önüne sermek için değil midir bunca yakarışın üç bilemedin dört cümlede vücut buluşu?

umut gibi "yazmak"  peki "yazmamak" niye?

8 yorum:

silhouette dedi ki...

yaralara basılır, itinayla! :)

Adsız dedi ki...

Vazgeçmek diyelim..

yanlızlıktan yazmaz insan..benimkisi öle diyelim.

arkadaşın..

Modern Prometheus dedi ki...

canım yanıyorsa, yazarım ben.
canımı yakan birileri varsa..
sevgiler, mürekkep lekelilerinden mesela.

"Kim bir şairi kırsa
Şair gider uzun bir dizeyi kırar mesela
Bilirim kim dokunsa şiire
Eline bir kıymık saplanacak.
Bilirim kırılmış dizeleri tamir etmez zaman
Yorgunum oysa
Durmadan kendime bir tunç ayak aramaktan."

kahvenin seki makbuldür dedi ki...

silhouette'ye,
yaranın kanayanı makbulmüş :)

arkadaşım'a
peki sen neden yazarsın?

böcek yiyen'e,
hayallerinde yazdır mı sana hiç?

Adsız dedi ki...

bu aralar yazmıyorum.. Bıraktım yazmayı..

Artık yazmıcam için bu sorunun cvbna gerek yok.

aklımı karıştırma.


arkadaşın..

kahvenin seki makbuldür dedi ki...

Yazmaya karşı başlattığın isyan bitecek bence yakında zira aklın karışmış hakikaten. Bu arada fal bakıyormuş gibi hissettim kendimi:)::)
Şaka bir yana vazgeçme yazmaktan arkadaşım.

Adsız dedi ki...

Vazgeçtim..

Artık yazamıyorum..

Arkadaşın..

kahvenin seki makbuldür dedi ki...

vardır bir sebebin derinlerde.
vardır bir bildiğin.
iyi ol canım arkadaşım.
sevgiyle.