Kasım 01, 2012

adaptasyon

çok istemeyeceksin. çok hayal kurmayacaksın. baktın istiyorsun halen, durup durup hayal kuruyorsun; uzaklaşacaksın kendinden. mesela bir sahil kasabası düşlemeyeceksin, ya da dünyayı gezmek gibi bir isteğin olmayacak, mutlu olacağın işi yapmanın huzurunu düşünmeyeceksin, o çok sevdiğin sanatçının konserine gitmek isteğini de bir kenara koyacaksın.bırakacaksın kendini tekdüzeliğe, bir şeyler getirir elbette hayat sana. hiç adaletli olmadı zaten dünya, yine olmayacak. istemezsen verecek sana istemediklerini ve o vakit de neyi elde ettiğini anlamayacaksın.
çoğunluk, ben de sizdenim işte! 

16 yorum:

Elif dedi ki...

bu ara buralar çok sulak..

kahvenin seki makbuldür dedi ki...

Buraların oralardan hiç farkı yok.. of doya doya gülümsenecek günlere var mı ki daha çok be Elif?

semmma dedi ki...

bugüne kadar yazdıklarıma onlarca kez "hislerime tercüman olmmuşsun" şeklinde geri dönüşler aldım. hep ağzımın ucuyla, ulan ben kendi hislerimi anlatamıyorum tam olarak; başkasınınkine nasıl tercüman olayım diyiverdim. ama şu yazdıklarını okuduğumda bi an ben mi yazdım nan diye düşünmedim değil(: benim kalemimden çıksa, en fazla bu kadar iyi anlatılabilirdi. gitmeyi, yeni bi işe adım atmayı, hayatına yeni bi insan sokmayı isteyen şu halimin son dakikalarının özeti gibi..

sen de bendensin, ama keşke çoğunluk olmasaydık..

pınar dedi ki...

Umudumuz gençlerde dedik ama gençlerde fos çıktı.
Almayalım sizi aramıza.En azından hayal kurmaya devam edin.Lütfen.

Elif dedi ki...

Ben 5 ay bitirdim.
Daha ne kadar var bilmiyorum. Çok sıkıldım. Ama en çok da yoruldum..

kahvenin seki makbuldür dedi ki...

Biz olarak kalabilseydik keşke. Değişimim iyiye gitmiyor benim semmma, dilerim güzel oluruz. Kendimize yabancı olmayız mevsimler değişirken.

kahvenin seki makbuldür dedi ki...

İlk birisi bana kızıyor hayallerimi sahiplenmediğim için . önceden hep ben kızardım arkadaşlarıma hayallerinizden vazgeçmeyin diye.
pınar, sen deyince böyle biraz mahcup gülümsedim. 'hayal kurmaya devam edin...' çok kuvvetli çok samimi bir cümle. Sağol. Hayalleri önemseyen bir arkadaşın varlıgını bilmem inan ki umutlu.çok hem de... sağol sen.

kahvenin seki makbuldür dedi ki...

Yorgunluk en ağır basanı değil mi onca şeyin arasından..
Tez vakitte tekrar güzel olalım.

Elif dedi ki...

olalım kahvem.. olalım inşallah.

kahvenin seki makbuldür dedi ki...

Sarılalım hayallere uyuyalım. Bu gecelerde de yalnız uyumayalım. Sarılalım güzel arkadaşım.

PrensesFiona dedi ki...

sıfır beklenti sonsuz mutluluk mudur acaba? ama nereye gittiğimizi bilmezsek, yolun sonuna nasıl varabiliriz?
soru sormak iyi güzel de, cevapları bulmak bazen çok zor...
yoksa bazı sorular cevapsız mı kalmalı?
:/

semmma dedi ki...

benim değişimim de mütemadiyyen b.ka sarmakta. allah sonumuzu hayır etsin..

kahvenin seki makbuldür dedi ki...

PrensesFiona'ya,
Sorularımız hiç olmamalı. beynimizi, kalbimizi yormamalıyız. gelişine yaşayalım gitsin, bitsin. çok bunaldım ben :/

kahvenin seki makbuldür dedi ki...

semmma'ya,
bende sürekli diyorum, sonumuz hayır ola diye...

rapsodistanbul dedi ki...

ama o zaman hayatın tadı,tuzu hiçbir şeyi kalmaz ki.. ne yapmalı..

kahvenin seki makbuldür dedi ki...

Ne yapmalı bilmiyorum ben rapsodi.maalesef bilmiyorum bu ara pwk bir şey. Sen ne yapardın mesela?