Ekim 09, 2012

14

turgut uyar

7 yorum:

Modern Prometheus dedi ki...

ben de bu gece turgut uyar okuyordum.

"Ne denmişse yalan hayat için,
İşte o, yaşandığı gibi sokaklarda.
Cümle geçmişimi aziz bileceğim
Turnam bir gün bırakmıyacağım seni
Yaşamak ve sevmek için ardarda,
Ömrüm oldukça peşinden geleceğim..."

http://youtu.be/l3Q8F5-GmkE

Modern Prometheus dedi ki...

çok yazar oldum buraya.
turgut uyar falan görünce,
dayanamıyorum.

affet.

kahvenin seki makbuldür dedi ki...

her daim yaz. büyük saat'ten yaz.
aklıma gelip de koşarak dizelerine sığındığım her turgut uyar'ı sana hediye edeyim, sen de kabul et olur mu ?

Modern Prometheus dedi ki...

benden önce çok insan olmalı.
beni arada bir ansan yeter.
kahvenin seki, sağ ol...

kahvenin seki makbuldür dedi ki...

sağlıcakla.
anakara'dan.

Adsız dedi ki...

burda sair bana sesleniyor :)

kahvenin seki makbuldür dedi ki...

:) bakınız son dize :)