Mayıs 31, 2012

"kadın olmak"

"kadın olmak" hep zordu. hiç de kolay olmadı. hayatımıza hep müdahale ettiler önce en yakınımızdakiler sonra toplum. aşklarımızı gizledik. bizim aşık oluşumuz kimsenin umrunda değildi, bizim duygularımız olamazdı ki. bir adama aşık olup sarılınca bunu da biri görünce hemen etiketlediler bizi.  ama ne acayiptir ki aynı toplum hiç tanımadığı adamla küçücük kızları evlendirmeyi en büyük sevap saydı. o kadar çok şeye göz yumdu ki bu toplum.
..
iş hayatında, sokakta, evde, okulda, otobüste, araba sürerken.. hep hep zordu "kadın olmak".
günler geçiyor.
iyiye giden bir şey gösterebilen var mı?
"kadın olmak" artık hiç bir şey ifade etmemeye başlıyor. midem bulanıyor artık. kanım donuyor. dünyanın adaletinin olmadığına hepten karar verdim. baksanıza doğuracağımız çocuklara bile karışıyorlar. 
hadi buyrun diyorlar, buyrun işte kadın artık hiç bir şey.

8 yorum:

orta karar dedi ki...

O zaman Kadın Olmak altına yazayım ben de.. Bahçelideyim.. orta@karar.com msnim.. sen yorumu görene kadar başkası görürse diye telefon ve açık adres veremedim.. =) Kadın olmak zor malum.. msn değişik biraz ama eklersen kabul ederim hemen =)

orta karar dedi ki...

Veya facebookta Fil Biti benim.. o da kolay olabilir... =) (paranoya yaptım =)

kahvenin seki makbuldür dedi ki...

facebookta baktım bulamadım ben seni. iki-üç kere arama yaptım ama yok. bilemedim. msn'den ekleyeyim ben seni hemen. tekrardan hoşgeldin anakara'ya orta karar :)

orta karar dedi ki...

Hosbuldum.. Ya da ben seni bulayım facebookta.. =) Bu gece dogumgunum benım, bır dosta daha dokunmus olurum sayende =)

orta karar dedi ki...

Yeap.. Sanırım başardık.. O zaman bu yorumları da sılebılırız =)

kahvenin seki makbuldür dedi ki...

doğum günün kutlu olsun bu arada :) şahane bir ömre.. dilediğince:)

orta karar dedi ki...

Teşekkür ederim =) Çokça..

Bana kalırsa ekledim, memnun da oldum kocaman =)

kahvenin seki makbuldür dedi ki...

sanırım başaramadık:/ ekleme talebi henüz görünmedi facebook ta .