Kasım 01, 2011

matematik seksüel

"Bir gün, bir an-bir günün bir anında
Seni sevecek kadar-sana seni anlatsam
Başımdaysam sonunda-sonundaysam başında
Yürüyor yenilenen, yorulmayan bir anlam.
Sözcüklerin içinde-sözcüklerin dışında,
Düşünlerinde eksik, yaşamlarında tamam.
Sen de anlamalısın gidiyorken yanında,
Başına vura-vura ben sana anlatamam.
Üşünen gecelerin sıcak karanlığında
İki´den bir´i, bir´den iki´yi çıkaramam."
                                                                           Ö.A.

10 yorum:

zavgiy dedi ki...

Merhaba burayı özledim :)

kahvenin seki makbuldür dedi ki...

biz de özledik seni :)

zavgiy dedi ki...

O halde özlemler bitsin derim ben :) yahu nasıl göresim oturup bir kahve içesim var seninle anlatamam sıcak geliyorsun bana :)

kahvenin seki makbuldür dedi ki...

belki olur bir gün oturur karşılıklı kahve içeriz :)

zavgiy dedi ki...

Ütopyalar güzeldir :)

kahvenin seki makbuldür dedi ki...

bencede güzeldir. ayrıca güzelliklerine inanıldığı sürece sanki gerçeğe yaklaşırlar gibi gelirler bana hep :)

zavgiy dedi ki...

O halde her neredeysen bir gün buluşabilmek umuduyla :)

kahvenin seki makbuldür dedi ki...

düş ağrısı,
demişsin ki
"O halde her neredeysen bir gün buluşabilmek umuduyla :)"
ama burada görünmüyor cümlen.
eğer görünse idi burada hemen altına diyecektim ki; umarım görüşürüz, çok isterim, ben anakara'dayım, biliyorsun. diyecektim :) haberin olsun ;)

zavgiy dedi ki...

O halde aralık gibi geleceğim zaten gelmeyi düşünüyordum umarım görüşürüz şimdilik iyi kal aslında hep iyi kal :)

kahvenin seki makbuldür dedi ki...

anlaştık ;) haber beklerim ;)
hepimiz iyi olalım ;)