Temmuz 12, 2013

iç çekmek

istemediğim bir hayatı yaşamaktan korktuğum için bana kızıyorlar. bana sarılmamakla tehdit ettikleri bile oluyor beni. nankör bir insanmışım. belki de doğrudur? hangimiz tanıdık ki kendimizi? ağlayan insana kızabilir misiniz siz? ben yapmazdım. ve ben çok ağlıyorum bugünlerde bana yine kızıyorlar. bence yeteri kadar kitap okumuyorlar. başka hayatlardan haberleri yok. ama sorsanız onlara en büyük silahları kadercilik. senin de kaderin böyleymiş ah be kuzum diyiverirler. inancı kullanmak ne kadar da tehlikeli değil mi? ve bunu huy edinmişler. 
yalnızım. 

2 yorum:

abuk dedi ki...

ah bu insanların sürekli olarak karşısındaki insanı suçlamaları yok mu...

kahvenin seki makbuldür dedi ki...

Ben kendimi suçluyorum da onlar neden beni suçluyor be abuk? Aman şerefe diyorum.