Temmuz 23, 2012

denizi olan memleket

tam da şu dakikalarda çanakkale'de, iskele de bir pastane de oturmuşum. oh, deniz nasıl da güzel. biz bozkır müptelası insanların hepsine mi iyi gelir deniz bilmem ama bana çok iyi geliyor. feribotlar geçiyor, ben de bir bayram havası. rüzgar esiyor, ben de bir şarkı söyleme isteği. öte yandan çanakkale'nin öğretmenevi de pek güzel. bahçesi falan pek şirin. öğretmenevinin olduğu caddeden aşağı salınca kendinizi denize çıkıyor sokaklar. henüz gezemedim. geniş geniş gezme fırsatım da olmayacak sanırım bugün. ama belki bir daha gelirim, yakın vakitte, belli mi olur? 
denizi olan memleketten selam olsun bugün :)

2 yorum:

orta karar dedi ki...

Aa hani deniz mavi gök mavi, kuşların ince sesli rüzgarın melodisi olan yerlerden yani :) e nihayet güzel bı rüzgar esti buraya doğru .. Daim olsun neşen arkadasım

kahvenin seki makbuldür dedi ki...

bakalım orta kararım nasıl olacak o deniz beni kabul edecek mi kıyılarına. sana güpgüzel bir haber verebilmek diliyorum.
anakaradayım gene, bozkırın göbeğinde :)
güzel olsun orta kararım, arkadaşım.