Aralık 30, 2011

nargilemin marpucu

diyorum ki,
 ilköğretim düzeyinde öğrencilere verilen ve amacından sapan performans ödevleri var ya, hıh, işte onlardan yüksek lisans düzeyinde ki öğrencilere de verilse. nitekim bize verilenler de amacından sapsa da ödevi öğrenci yerine ebeveynler yapsa :) annem makalemi yazsa, babam sunum hazırlasa, hatta biz ailecek abartsak da kardeşimi ayak işlerinde kullansak: o da ödevlerim için kapak hazırlayıp, tüm ödev sayfalarını düzenli bir şekilde dosyalara iliştirse. ben de bu arada ayaklarımı uzatıp, termosa doldurduğum çayın keyfini çıkarsam.daha parlak bir fikir geldi aklıma, dırırınım:) :) :
benim termos küçük, daha büyüğünü edinip, bir de nargile kapıp kuğulu parkın tam göbeğinde sevdiceğimle tavla oynasam, anakara ayazında tir tir titreyerek, ooh. miis :) fotoğrafta çekeriz hem. sonra da salınırız bestekar sokaktan kızılay'a doğru. belki de usuldan kar yağar :)

demem o ki,
ödevdi, sınavdı, bitiver gali. daha yürünecek çok sokak, okunacak çok kitap, keşfedilecek çok blog  var. bir de canım çok nargile çekti: nane-üzüm.

sarma cigaram yanar ah
çekerim ağar ağar
:)

3 yorum:

Uyursam Uyandırın dedi ki...

Heh bende istiyorum şu amacından sapan performans ödevlerinden, termostan, nargile dumanından, keşiflerden.. Final döneminde söylenir mi bunlar dostum? :)

Adsız dedi ki...

İlk zamanlarda eve veriyorduk o performans görevlerini.Şimdi işi bilmeyen ya da zaman bulamayan öğretmen eve veriyor.Artık çatır çatır sınıfta yapıyor bu görevleri bacak kadar çocuklar,haberiniz olsun dedim.Zahmetsiz emek ho ho ho!

kahvenin seki makbuldür dedi ki...

uyursam uyandırın'a,
final döneminde hayal kurmak pek bir datlu oluyor yahu :)

adsız'a :)
ben atanıpta öğretmenlik yapan arkadaşlarımın yalancısıyım valla :)
bir ara ben de atabilirsem, göreceğim gerçekleri :)

o vakit güzel yıllar hepimize, ho ho ho:)