Haziran 25, 2011

nargile

seviyorum seni nargile. ama senle buluşmamız bir deniz kıyısında akşam üstü olmalı, anakara'da değil. içimi sıkan bu şehirde değil. burada büyümek, sokaklarını bilmek, dostlarımı burada edinmek hatta hayatımın aşkının ellerini   anakara'da  tutmak bana bu şehre karşı bir minnet duygusu oluşturuyor, sevmesine seviyorum da anakara'yı. benim istediğim, sevdiğimin ellerini tutup da buralardan gitmek, başka başka yerlere gitmek. deniz kıyısında bir akşam üstü, nargilemi içerken, sevgili'min omzuna başımı koymak. şehir bizi kendine bağlasın istemiyorum, özensiz bir şehrin sıradan bireyleri olmak istemiyorum. bisiklete binmek istiyorum ben, usul usul, dalga sesleriyle senkronize bir biçimde pedal çevirmek istiyorum. özenle kıyıya vuran dalgaların, saygıyı hak eden martıların olduğu yerleri görmek istiyorum, başım sevgili'min omzunda..

Hiç yorum yok: